Marka Staropolanka honoruje 100-lecie odzyskania niepodległości przez Polskę specjalną edycją wody mineralnej z oficjalnym logo Programu „Niepodległa”.

Specjalna etykieta na wodach Staropolanka 2000 jest kontynuacją działań marki, koncentrujących się na promocji polskości i promocji patriotyzmu gospodarczego. Chcemy przekazywać istotne dla Polaków wartości, a przede wszystkim zachęcać naszych rodaków do świadomego zakupu polskich produktów – mówi Łukasz Surażyński, dyrektor sprzedaży Staropolanki.

Projekt Staropolanka „Niepodległa” jest częścią inicjatyw podjętych przez KGHM Polska Miedź S.A., do której należy marka Staropolanka, związanych z rocznicowym charakterem 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Staropolanka 2000 – która została opatrzona logo „Niepodległa” to naturalna wysokozmineralizowana woda mineralna wydobywana w Górach Stołowych przez Uzdrowiska Kłodzkie S.A. – Grupa PGU. Jest niezastąpionym źródłem wapnia, magnezu, sodu i potasu – deficytowych składników naszej diety. To właśnie te pierwiastki w dużej mierze odpowiadają za wydolność fizyczną i prawidłową pracę serca.

Producent naturalnej wody mineralnej przygotował dedykowane 8-sekundowe spoty sponsorskie promujące Staropolankę 2000 z logiem „Niepodległa, które można już oglądać w ogólnopolskiej telewizji. Staropolanka 2000 w biało-czerwonej odsłonie będzie promowana na 8-sekundowych billboardach sponsorskich, emitowanych w TVP 1, TVP 2, TVP Historia, TVP Kultura, oraz stacjach Polsat i Polsat Café. Kampania trwać będzie do połowy listopada. Dedykowany produkt jest dostępny w sieciach handlowych w całej Polsce. Do dystrybucji trafiło kilkanaście milionów butelek Staropolanki 2000.