Komunikat dla przedsiębiorców prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych: przypominamy o terminie wpłaty II raty za sprzedaż napojów alkoholowych – do 31 maja 2018 roku.

Opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych należy dokonywać na rachunek Gminy Ząbkowice Śląskie nr: 15 9533 0004 2001 0009 8645 0001 bądź w punkcie kasowym w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15 (parter). W celu potwierdzenia wysokości II raty należy skontaktować się z Wydziałem Rozwoju i Promocji; pok. nr 3 (parter), tel. 74 8 165 346.

Opłatę tytułem II raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż/podawanie napojów alkoholowych należy dokonać w terminie do dnia 31 maja 2018 r. W przypadku niedokonania  opłaty II raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż/podawanie napojów alkoholowych w terminie do dnia 31  maja 2018 r. przedsiębiorca chcąc zachować uprawnienia do kontynuowania sprzedaży napojów alkoholowych winien dokonać wpłatę II raty powiększoną o 30% opłaty rocznej w terminie do 30 czerwca 2018 r. Zezwolenie wygasa  w przypadku  niedopełnienia w terminach obowiązku dokonania opłaty w wysokości określonej w art. 111  ust. 2 i 5. (art. 18. ust. 12 pkt. 5 lit b ustawy).

Terminy wnoszenia opłat za korzystanie z zezwolenia są terminami zawitymi, czyli bezwzględnie obowiązującymi i niemożliwymi do przywrócenia (określonymi ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, tzn. do dnia 31 stycznia, 31 maja i 30 września) – dlatego niedokonanie opłaty w wyznaczonym czasie  (bądź niedokonanie odpowiednio powiększonej opłaty w dodatkowym 30-dniowym terminie) skutkować będzie wydaniem decyzji stwierdzającej wygaśnięcie zezwolenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here